Úprava odesílání e-mailů o změně stavu podání EPO

Datum vydání: 14. 4. 2017 Autor: Redakce portálu DAUČ

Finanční správa upozorňuje uživatele Daňového portálu na změnu v odesílání notifikačních emailů, oznamujících změnu stavu učiněného elektronického podání prostřednictvím aplikace Elektronická podání pro Finanční správu (EPO).

Od úterý 18. dubna 2017 budou nově odesílány pouze zprávy informující o přijetí podání na Společné technické zařízení správce daně, místo zpráv dvou bude odesílána zpráva pouze jedna. Změna se týká uživatelů, kteří v rámci odesílání podání EPO uvedli na stránce Odeslání písemnosti e-mailovou adresu pro možnost získání informací o průběhu zpracování.

Výše uvedené (podací číslo, soubor s potvrzením) bude poskytnuto po odeslání podání.

Pro garantované zjištění stavu podání lze využít službu Zjištění stavu podání v aplikaci Elektronická podání pro Finanční správu. Stav podání lze zjistit pomocí:

Výše uvedené (podací číslo, soubor s potvrzením) bude poskytnuto po odeslání podání.

(Finanční správa ČR, www.financnisprava.cz, 2017. © Foto: ilustrační) 

Aktuálně