Měníte neustále svoje cíle? (PR článek)

Datum vydání: 15. 8. 2017 Autor: Redakce portálu DAUČ

V současné době se stále více lidí žene neustále za jiným cílem. A to mnohdy bez pocitu naplnění a uspokojení z toho jednoho splněného. Poznáváte se v tom také?

Nesčetné množství příležitostí
Tomuto faktu zřejmě nahrává i to, že v současnosti je pro nás přichystáno obrovské množství příležitostí. Ať už těch profesních nebo těch, které se týkají našeho osobního života. V dávných dobách bylo zcela běžné, že již po narození potomka rodina věděla, jakým směrem se jeho život bude ubírat.

TIP: Pracujte na svém vlastním osobním rozvoji. S pomocí kurzu se naučíte v praxi ovládat techniky pro úspěšnější život.

Ale to už již dnes neplatí. Dnes máme na výběr nesčetné množství příležitostí a je jen na nás, jakým směrem se náš život bude ubírat. A tak stále přibývá těch osob, které podléhají tlaku a teroru příležitostí. To znamená, že často jen tak povrchně zkoušíme nejrůznější alternativy, aniž bychom se do jedné z nich pořádně ponořili. Z jednoho cíle utíkáme ke druhému, aniž bychom měli tušení, co vlastně chceme dělat.

A co rozhodně nepomáhá, je dnešní trend sociálních sítí. Dennodenně si totiž můžeme prohlédnout nečetné množství ideálních realit, které uživatelé těchto sociálních sítí na svých profilech prezentují. A snadno poté dosáhneme pocitu, že bychom se tomuto nemožnému ideálu chtěli vyrovnat.

A jak se seznamujete vy?
Celou problematiku teroru příležitostí si můžeme znázornit i na praktickém a poměrně aktuálním příkladu z praxe. Valná většina nezadaných disponuje profily na mnoha seznamovacích portálech. Prostřednictvím těch udržují paralelně konverzaci s více vyvolenými protějšky. A mnozí z nich i věří, že čas sám ukáže, který adept nebo adeptka je pro ně právě nejvhodnější.

Když přijde na fyzické setkání, najde se hned několik případů, kteří na něj ani nedorazí. Nebo dorazí, ale po jeho uplynutí nechají celou záležitost raději vyšumět, protože to přece nemá smysl. Nebo se domnívají, že někde za rohem je čeká někdo atraktivnější, zábavnější nebo zkrátka takový, se kterým si budou rozumět o poznání více. A jsme zase v začarovaném kruhu a předbíhání z jednoho cíle k tomu druhému.

Poznámka redakce: Jedná se o PR článek.

Aktuálně