Novinky v Účtenkovce od 1. března

Datum vydání: 28. 2. 2018 Autor: Redakce portálu DAUČ

Od 1. března připravilo Ministerstvo financí v Účtenkovce následující novinky, které usnadní registraci účtenek a také vylepší její dosavadní fungování.

Vychází se vstříc poptávce soutěžících, jejichž účtenka nebyla zařazena do slosování, po konkrétním zdůvodnění jejího nezařazení. Nově budou vědět důvod nezařazení nejen bezprostředně po její registraci, nebo v rámci emailové zprávy (pokud zadali e-mail), ale také tyto podrobnější informace naleznou přehledně ve svém hráčském účtu v záložce „Moje účtenky“. Důvodem nezařazení účtenky může být, že nebyla nalezena v systému EET, nebo že již byla jednou zaregistrována či není splněno pravidlo „1 účtenka od 1 obchodníka v 1 den“. Podrobnější informace budou mít soutěžící také u účtenek, které ještě čekají na ověření.

Chybně zadané údaje z účtenky půjdou snadněji opravit. Stačí totiž opravit pouze tu část, v níž hráči udělali chybu. Ostatní údaje z účtenky zůstanou ve formuláři vyplněny a nebude nutné je zadávat znovu.

Při registraci účtenky se nebude již zadávat DIČ obchodníka. Tato položka tak z registračního formuláře zcela zmizí. Pravidlo, že z účtenek vystavených od jednoho obchodníka v jeden den lze zaregistrovat pouze jednu, zůstane zachováno. Jeho dodržování bude kontrolováno pomocí vnitřních kontrolních mechanismů.

Mobilní aplikace na platformách Android a IOS dostanou nový modernější vzhled a lepší funkcionalitu. Pokud mají soutěžící nastavenou automatickou aktualizaci, nemusí se o nic starat. V opačném případě si aplikaci sami zaktualizují na Google Play, nebo Appstore.

Soutěžící budou mít také možnost zrušit zasílání e-mailových oznámení o zaregistrování či nezařazení účtenky do slosování. Upozornění o změnách v hráčském účtu nebo informace o výhře jim ale budou e-mailem zasílány i nadále.

Více informací na www.uctenkovka.cz

(Finanční správa ČR, www.financnisprava.cz, 2018. Foto: ilustrační)

 

Aktuálně