Personální nabídka: ERP konzultant / Business analytik

Datum vydání: 11. 3. 2020 Autor: Redakce portálu DAUČ

Deveho Consulting Group je tým více než 60 lidí a působí celkem v 8 evropských zemích. Specializuje se na zavádění systémů ERP (Enterprise Resource Planning) Sage X3 určených pro řízení procesů malých a středně velkých firem.

Po pobočce na Slovensku se chystá otevřít pobočku také v České republice a hledá tady nové kolegy do týmu.

Váš hlavní úkol

Konzultant se zaměřením na finanční procesy je prostředníkem mezi vybraným oddělením (účetnictví, kontrolling) a konkrétním návrhem sw balíčku: pomáhá klientovi specifikovat požadavky na budoucí systém, konfigurovat parametry podle požadovaných funkčních specifikací, proškoluje uživatele a zajišťuje podporu a údržbu dodaného IT řešení.

Popis práce

  • Analýza potřeb uživatelů: asistence seniorním konzultantům při pracovních jednáních za účelem analýzy potřeb klientů, vaším úkolem bude sepsání zadávacích podmínek, definování potřebných funkcí nebo technických specifikací podle požadavku klientů.
  • Nastavení parametrů IT řešení: ve spolupráci se zkušenějšími kolegy budete definovat parametry systému, tak aby odpovídal potřebám a požadavkům klienta. Většinou půjde o základní nastavení, někdy se ale může jednat i o pokročilejší SW.
  • Vzdálená podpora: podle úrovně vašich znalostí budete řešit případné dotazy klientů.
  • Pomoc se zaváděním změn: ve spolupráci se zkušenějšími kolegy budete pomáhat se zaškolením koncových uživatelů některých částí nebo celého systému pro řízení financí.
  • Implementace české legislativy: vaším úkolem bude dohled nad tím, aby navrhovaná řešení splňovala a zohledňovala českou právní úpravu a její případné změny (právní a účetní předpisy).

Naše požadavky

Technické kompetence

  • znalost konceptu ERP
  • znalost různých oblastí účetnictví (díky vzdělání nebo i jen z praxe)
  • znalost kancelářských programů
  • schopnost písemného vyjadřování

Další schopnosti

  • pečlivost a schopnost myslet v souvislostech
  • znalost AJ (písemné, mluvené)
  • zvídavost a samostatnost
  • schopnost pracovat v týmu s kolegy z různých oborů a zemí.

Pracovní zařazení

Budete součástí týmu, který má převážně na starosti správné fungování modulu « Finance » ERP systému Sage X3. Tým tvoří kolegové pracující v různých evropských zemích.

Místo výkonu práce

Praha s možností home office, občasné cesty do našich dalších poboček, zejm. Bratislava, a výjezdy ke klientům (řidičský průkaz nutností).

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu
  • vlastní organizaci náplně práce
  • vyhrazený čas na inovace
  • zahraniční pracovní cesty
  • vzdělávání placené zaměstnavatelem
  • účast na zahraničních konferencích
  • 5 týdnů dovolené
  • sick days
  • Bonusy
  • po prvním roce služební auto pro soukromé účely
  • služební telefon a PC.

 

CV a motivační dopis, oboje v češtině a angličtině, posílejte na e-mail marta@chambre.cz

Aktuálně