Vlastní nábytek do s. r. o.

Plné znění otázky

Jednatel s. r. o. (je zároveň jediný společník) má kancelář ve svém domě a rozhodl se vybavit ji vlastním starožitným nábytkem. Původní (již hodně použitý nábytek: kancelářské skříně, skříňky a stoly) nechal odvézt na likvidaci a starožitný nábytek si nechal přestěhovat z bytu do kanceláře (ze třetího podlaží do prvního). Za odvoz na likvidaci a přestěhování byla vystavena přepravcem faktura na firmu. Jedná se mi o to, zda je možné fakturu dát do daňově uznatelných nákladů a nic víc neřešit (chceme to udělat co nejjednodušeji) anebo zda je potřeba nějak zdokumentovat ten nový nábytek do firmy. Dalo by se to brát jako např. bezplatné zapůjčení nábytku? A pokud ano, je nutné k tomu vyhotovit nějakou smlouvu, protokol apod.? Jednatel sám pro sebe doklad nechce, jedině, pokud by to bylo nutné z hlediska s. r. o. 

Odpověď

Související dokumenty

Související předpisy

Zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů