Jeden z hlavních problémů při externím zpracovávání účetnictví je to, že klienti nedodávají dokumenty včas a kompletní. Týká se to hlavně přijatých faktur a účtenek, ale i bankovních výpisů. Při tom se ale dá spolupráce mezi klientem a účetní firmou nastavit tak, aby klient nemusel doklady připravovat ani je účetní firmě předávat. Jsou to totiž činnosti, které zákazníci nemají rádi a nechtějí je dělat. Vše lze nastavit tak, aby účetní firma měla všechny doklady včas a kompletní a zákazník se nemusel angažovat. Odpadne také neustálé urgování chybějících dokladů. A přesně proto jsme vyvinuli wflow.com. Služba wflow.com je určená k bezpečnému a průkaznému předávání a oběhu dokumentů, jejich schvalování a zabezpečené elektronické archivaci. Propojením s umělou inteligencí na vytěžování faktur firmy ROSSUM a libovolným informačním systémem pak umožňuje plně automatizované zpracovávání přijatých faktur včetně schvalovacího procesu, zaúčtování a nákladových objektů (střediska, zakázky…).
Přechod na elektronické účetnictví je jednodušší, než si myslíte.
Vydáno:
3 minuty čtení
Přechod na elektronické účetnictví je jednodušší, než si myslíte.
Robert
Soudný
Jak wflow.com funguje?
Doklady zaslané na sběrný e-mail se automaticky načtou ve
wflow.com
. Problémem nejsou ani tištěné faktury nebo účtenky. Ty stačí jednoduše vyfotit pomocí mobilní aplikace. Díky umělé inteligenci systém automaticky vytěží data z příchozích dokladů, odpadá jakékoliv přepisování. Po kontrole od účetní je pak možné dokumenty v elektronické podobě nechat jednoduše odkudkoli schválit zákazníkem. Poté se automaticky odešlou do účetnictví. Dokumenty pak zůstávají bezpečně uloženy v elektronickém důvěryhodném archivu.Používáním služby wflow.com získáte jako účetní firma následující výhody:
1.
máte včas kompletní podklady a nemusíte urgovat klienty o dodání dokladů.
2.
dostáváte už pouze elektronické faktury,
3.
nemusíte dělat zbytečnou a duplicitní práci,
4.
věnujete se odborné práci místo přepisování dat a nudné administrativě,
5.
používáte důvěryhodný elektronický archiv dle platné legislativy EU (eIDAS),
6.
elektronický archiv Vám ušetří veškeré náklady související s papírovými fakturami (papíry, cartridge, šanony, skříně, nájem, mzdové náklady na ruční manipulaci s papírovými dokumenty, případná externí archivace a skartace),
7.
radikálně snížíte čas a náklady na zpracování přijatých faktur a výrazně zvýšíte svoji marži,
8.
získáte konkurenční výhodu, protože Vaši klienti šetří spoustu času s přípravou a předáváním dokladů.
Vaši klienti získají následující výhody:
–
Nepřipravují účetní doklady a nepředávají je účetní firmě.
–
Nejsou urgováni účetní firmou o chybějící doklady.
–
Všechny faktury si mohou sami najít v cloudu.
–
Využívají speciální mobilní aplikaci na skenování účtenek placených v hotovosti nebo kartou a nemusí nosit po kapsách a v peněžence desítky paragonů.
–
Schvalují faktury v cloudu, mohou udělat rozpad nákladů na střediska, zakázky, projekty atd.
–
Nemusí se kvůli schvalování učit účetní sw a přistupovat do něj.
–
Platby faktur mohou provádět sami a rychle pomocí vygenerovaných QR kódů anebo faktury k úhradě jednoduše označit.
Největší výhody wflow.com oproti konkurenčním řešením:
–
Plnohodnotné cloudové řešení poskytované jako služba.
–
Jednoduché nasazení u zákazníka.
–
Administraci může provádět zákazník.
–
Žádné nebo minimální implementační poplatky.
–
Velmi příznivá cena. Platba za uživatele, ten má přístup do libovolného množství organizací.
–
Nejvyšší možné zabezpečení na úrovni internetového bankovnictví.
–
Špičková datacentra Microsoftu splňující GDPR.
–
Dlouhodobá elektronická archivace dokumentů dle platné legislativy EU (eIDAS).
–
Kvalifikované elektronické podpisy a časová razítka bez dodatečných nákladů.
–
Vytěžování dat včetně položek.
–
Automatizovaný přenos do účetního software včetně zaúčtování a nákladových objektů (střediska, zakázky…).
Zdroj: Odborný portál DAUC.cz, 2020. Zveřejněno v časopise Daně a právo v praxi 03/2020.