Odmítnuté zboží - opravný daňový doklad nebo storno faktury
OaO ID: 16605
Zodpovězeno: 15. 04. 2016
Plné znění otázky
Jsme plátci DPH a naše zboží posíláme převážně prostřednictvím PPL na dobírku, k tomu přiložíme vystavenou fakturu. Občas se stane, že zákazník zboží od PPL nepřevezme a to se nám vrátí zpět, jako nyní: 21. 3. 2016 jsme zboží předali PPL, vystavili fakturu a 12. 4. 2016 nám zboží PPl vrátila, že zákazník zboží odmítnul, jednalo se o neplátce, osobu nepovinnou k dani. Jak v takovém případě správně postupovat? Máme možnost vystavit jen opravný daňový doklad v dubnu? Ten nám však nikdo nepotvrdí, takže k jakému datu lze snížit? Je možné provést storno faktury nebo plátce DPH nesmí vůbec provádět storno faktury?