Platforma SharePoint - produkty na této platformě vytvořené

Plné znění otázky

Používáme SharePoint jako součást Office 365, poplatek za službu platíme měsíčně. Dodavatelská firma nám vytváří interní objednávkový systém pro oddělení IT Helpdesk na platformě MS Share Point online. Předmětem dodání je separátní web, ve kterém budou ukládány požadavky na řešení. Formuláře pro vytváření, editaci, zobrazení požadavku budou vytvořené technologii PowerApps. Workflow tiketu bude vytvořeno na technologii Micrsoft PowerAutomate a SharePoint workflow 2013. V rámci systému HelpDesk bude možné zadávat tikety: - přímo v SharePoint (zadává operátor, nebo autor požadavku), - zasláním emailu na definovanou adresu. Klíčové vlastnosti řešení • Automatické číslování požadavků. • Automatické přiřazení uživatelských práv. • Přiřazení řešitele dle typu požadavku. • Automatická notifikace po přiřazení řešitele. • Po uzavření požadavku systém notifikuje zadavatele pro ověření správnosti řešení. Řešitel bude mít možnost požadavek opět otevřít. Prosím o radu, zda výše popsaný objednávkový systém bude dlouhodobým nehmotným majetkem – software. Na této platformě se budou vytvářet další produkty, připravuje se Intranet. Jak vyhodnotit jednotlivé produkty, pokud nám je vytvoří dodavatelská firma na základě našich požadavků (SW?) nebo si je vytvoříme sami pro interní potřebu (služba?) 

Odpověď