Platové zařazení

Plné znění otázky

- Můžeme plně uznat kvalifikaci učitelce výtvarné výchovy? Jsme Základní umělecká škola a zaměstnáváme na hlavní pracovní poměr učitelku, která vystudovala Střední umělecko - průmyslovou školu v Kamenickém Šenově se zaměřením na broušení skla, ukončenou maturitní zkouškou. Platové zařazení po 1. 1. 2004 jsme stanovili na 11. V březnu 2007 dostuduje doplňující pedagogické studium v programu celoživotního vzdělání (§ 60 zákona č. 111/1998 Sb.) Celková její praxe je 11 let. Jak máme postupovat po dostudování doplňujícího pedagogického studia. Můžeme započítat odbornou i pedagogickou praxi plně a zařadit učitelku do 12. platové třídy bez odpočtu let z praxe? - Jiná učitelka na Dohodu o pracovní činnosti s ukončeným ÚSO - Gymnázium a stejným doplňujícím pedagogickým studiem bude v březnu 2007 zařazena na hlavní pracovní poměr. U obou není splněno odborné vzdělání? - Učitelka tanečního oddělení ukrajinské národnosti, která doložila český překlad diplomu ze studia na Terebovljanském kulturně - osvětovém učilišti (střední odborné škola), doklad o nostrifikaci zatím nedoložila, byla zařazena jako nekvalifikovaná do 11. platové třídy. Pedagogické doplňující studium zatím nezačala studovat. Jak dále postupovat při zařazení při doložení dokladu o nostrifikaci? - Jaký je rozdíl při stanovení započitatelné praxe podle § 4 mezi zařazením učitele hudebního oboru, který dostudoval hudební konzervatoř ukončenou absolutoriem a učitelem, který doložil také vysokoškolské vzdělání v magisterském programu. Oba učitelé budou zařazeni ve 12. platové třídě s celkovou praxí 5 let. S jakým odpočtem, nebo oba bez odpočtu? Je vyšší odborné vzdělání dostačující kvalifikací pro výuku na základní umělecké škole? - Jak můžeme zařadit učitele hudebního oboru, který doložil vysokoškolské vzdělání a nemá zatím ukončené vyšší odborné vzdělání?

Odpověď