Stalo se vám, že jste dodali svému klientovi zboží nebo službu a on vám nezaplatil? Opravdu nepříjemná situace, o to víc, když běžná komunikace nepomůže. Jak v takovém případě postupovat? Kdy má smysl domluva, kdy už je čas na právní kroky a jaké chyby podnikatelé dělají nejčastěji? Dotvíte se v dalším dílu podcastu SníDANĚ s Šárkou.
Dozvíte se mimo jiné:
- jak správně nastavit smlouvy, aby se předešlo neplatičům,
- jaké jsou možnosti mimosoudního i soudního vymáhání,
- jak fungují exekuce a insolvenční řízení v praxi,
- jaké náklady a rizika jsou s vymáháním spojené,
- a také praktické tipy, jak si ohlídat cash flow a pohledávky.
Partnerem této epizody je webová aplikace DAUČ | Expert na daně a účetnictví.
|
Náš tip: Využijte slevový kód SNIDANE15 se speciální nabídkou 15% slevy na předplatné aplikace DAUČ. Kód stačí vložit do příslušného pole v objednávce. |