Den uskutečnění plnění při přefakturaci telekomunikační služby

Vydáno: 4 minuty čtení

Jaký je správný postup určení dne uskutečnění zdanitelného plnění u přefakturace telefonních poplatků. Vždy počátkem měsíci, například dne 6. 4., obdržíme fakturu na telefonní služby od telefonní společnosti (operátora) s datem uskutečnění 31. 3. a datem vystavení 4. 4. Tyto služby dále přefakturováváme na nájemce. Jaké datum uskutečnění plnění máme uvést na naší vystavené faktuře? Má jít rovněž o 31. 3., anebo o jiné datum?

Den uskutečnění plnění při přefakturaci telekomunikační služby
Ing.
Martin
Děrgel
V tomto případě tazatel (plátce DPH) poskytuje svým zákazníkům (odběratelům) telekomunikační službu. Přitom není podstatné,