Reklamní rádiový spot

Vydáno: 3 minuty čtení

Společnost s. r. o., plátce DPH, si nechala vyrobit reklamní rádiový spot, který bude mít možnost opakovaně použít. Jak tento reklamní spot zaúčtovat? V případě nehmotného majetku se mluví o dílech audiovizuálních. Dle výkladu Wikipedie je audiovizuálním dílem to, co má obraz a pohybuje se. Reklamní spot nebude tedy nehmotný majetek, ale bude jej společnost účtovat na účet 518 (reklama)? V jakém okamžiku částka za tuto reklamu ovlivní náklady? V okamžiku výroby (fakturace) nebo v okamžiku jeho vysílání? Možnost jeho případného opakovaného použití se asi v nákladech nijak nezohledňuje, že? Společnost není schopna říci ani to, zda, kdy, případně zda vůbec někdy bude spot opakovaně použit.

REKLAMNÍ RÁDIOVÝ SPOT
Ing.
Zuzana
Pšeničková
 
ODPOVĚĎ: