Archivace dokladů

OaO ID: 12003 Zodpovězeno: 11. 06. 2014

Plné znění otázky

Zajímalo by nás, jak dlouho musí zaměstnavatel archivovat dokumenty zaměstnanců, kterým skončil pracovní poměr. Jednak obecná lhůta a pak konkrétně nás zajímá délka archivace u těchto dokumentů:

  • Pracovní smlouva vč. dodatků
  • Evidenční listy důchodového pojištění (příp. další mzdové dokumenty jako mzdové listy zaměstnanců, pokud se na ně vztahuje jiná lhůta než na ostatní dokumenty)
  • Osobní dotazníky (resp. formuláře obsahující osobní data zaměstnanců – adresy, tel. čísla, čísla účtů, rodná čísla atd.)
  • Ostatní osobní dokumenty (záznamy z lékařských prohlídek, životopis atd.)
  • Přihlášky a odhlášky na Sociální a Zdravotní pojištění
  • Doklady k ročnímu zúčtování
  • Doklady o pobytu u cizinců Můžete nás příp. odkázat na legislativu, která tuto problematiku upravuje?

Odpověď