Elektronická komunikace s úřadem práce

Plné znění otázky

Můj klient zaměstnal absolventa, který byl v evidenci úřadu práce a uzavřel smlouvu s úřadem práce, na základě které mu bude poskytována 12 měsíců dotace na úhradu mzdových nákladů tohoto absolventa. Musí každý měsíc zasílat úřadu práce vyúčtování mzdových nákladů. Klient mi podepsal plnou moc, kde je uvedeno, že mne zplnomocňuje k elektronickému zasílání veškerých podání úřadu práce a ta byla včas předána v písemné formě úřadu práce. Uvedené vyúčtování jsem zaslala ze své datové schránky úřadu práce. Zaměstnankyně úřadu práce dotaci zastavila s odůvodněním, že uvedené vyúčtování neobsahuje podpis zaměstnavatele a tím pádem je neplatné, stejně se vyjádřila i právnička úřadu práce. Zdá se mi nesmyslné posílat datovou schránkou naskenovanou podepsanou kopii, má úřad práce pravdu, pokud ano, tak na základě jakého zákona?

Odpověď