AI (umělá inteligence)
- Článek
Efektivní finanční řízení a promyšlený obsahový marketing představují dva zásadní pilíře úspěchu moderních firem. Zatímco finanční řízení zajišťuje stabilitu, likviditu a dlouhodobou ziskovost podniku prostřednictvím plánování, kontroly a optimalizace finančních zdrojů, obsahový marketing pomáhá firmám budovat značku, posilovat vztahy se zákazníky a podporovat růst prostřednictvím hodnotného a cíleného obsahu. Tento článek se zabývá propojením obou oblastí – ukazuje, jak může kvalitní finanční plánování podpořit efektivní marketingové strategie a jak vhodně řízený obsahový marketing přispívá k ekonomické stabilitě firmy. V dnešní digitální době je zásadní, aby firmy dokázaly nejen řídit své finanční zdroje efektivně, ale také využívat moderní technologie, včetně umělé inteligence, k tvorbě personalizovaného obsahu, který rezonuje s cílovým publikem.
Umělá inteligence výrazně usnadňuje firmám sledování a řízení uhlíkové stopy, což je čím dál důležitější i z pohledu regulatorních požadavků. AI automatizuje sběr a vyhodnocování dat o spotřebě energií, provozu vozového parku nebo dodavatelských řetězcích a převádí je do přehledných reportů.
- Článek
Umělá inteligence neboli AI z anglického Artificiall Intelligence, je fenoménem několika posledních let a vkrádá se tedy i úvaha, jaký bude mít její existence a neskutečně rychlý rozvoj dopad do některých oborů lidské činnosti. Výjimkou nejsou ani prognózy předpovídající úplný zánik některých profesí, mezi nejohroženějšími jsou uváděni často také účetní. Na obrázku níže vidíte srovnání rizika ztráty pracovního místa dle profesí, hlavní účetní a auditoři (vysoké riziko), dále standardní účetní (bezprostředně hrozící riziko) a pro porovnání právníci (nízká míra rizika):
Zdroj: Will robots take my job, online https://willrobotstakemyjob.com/#google_vignette